כניסה לפרופיל

טיפול ותחזוקת הליכון

רכשתם הליכון חדש? תתחדשו! עכשיו אתם צריכים להתרגל לרעיון שיש לכם מיני חדר כושר בבית ואתם לא צריכים להתאמץ ולצאת לריצות ארוכות מסביב לשכונה. בעוד אתם מתרגלים לחבר החדש – תתרגלו גם לטפל בו בצורה שוטפת בכדי שגם זה ייכנס לשגרה.

מה זה נותן לכם? קודם כל בצורה כזו תוכלו להאריך את חייו של ההליכון בצורה משמעותית. שזה, כמובן, אחלה חיסכון כלכלי. חוץ מזה טיפול בהליכון שוטף נכון בהליכון גורם לכך שאתם צריכים הרבה פחות להזמין טכנאי, וזה כמובן גם חוסך בהוצאות ובטרחה מיותרת. נכון שלהזמין טכנאי הליכונים שלנו – זו תמיד חוויה מתקנת, אבל נשמח לעמוד לשרותכם מתי שאתם באמת צריכים אותנו. וזה לא כל יום ואפילו לא פעם בשבוע.

קודם כל, הערה חשובה: אם משהו מתוך ההסברים להלן לא ברור לכם או לא מסתדר לכם הגיונית – תצרו איתנו קשר באופן מיידי. חבל שתהרסו משהו יקר ושימושי כל כך. כמו שאומרים, אם יש ספק – אין ספק. אז מה כדאי לכם לעשות בעצמכם כדי לטפל בהליכון החדש והנוצץ?

  1. ניקיון – תשתדלו לשמור על ניקיונו של המקום בו נמצא ההליכון. זה לא מוזיאון, וההליכון הוא חלק בלתי נפרד מהריהוט בדירה, אבל הוא בהחלט לא המקום לאחסון בגדים, שמירת צעצועים של הילדים או בכלל פעילות ילדים כלשהי. גם פיסול בפלסטלינה זהו לא שימוש נכון בהליכון. בנוסף לכל הסיבוכים האלה, יש גם אבק שנוצר באופן טבעי, לכן כדאי מאד לעבור עם מטלית מיקרופייבר על שני צידיו של ההליכון כדי שהאבק לא ייכנס פנימה.
  2. טיפול שוטף – אחרי כל 10-15 שעות ריצה/הליכה על המסלול כדאי לשמן היטב את הרצועות בעזרת ספריי סיליקון. מאד חשוב שהספריי יהיה איכותי ואם יש לכם ספק, תתייעצו עם הטכנאי המומחה שלנו. טיפול נכון ברצועות ישמור עליהם אלסטיות וגמישות וזה יאריך את חיי המכשיר ואת רמת תפקודו של המנוע. כדי לבצע את הפעולה נכון, תוציאו את ההליכון מחשמל ותפזרו את הספריי בצורה אחידה ושווה על הרצועות לכל אורכו של המסלול מצד אחד (שמאל) ולאחר מכן, מצד שני (ימין). אחרי שתסיימו עם הפעולה, תחברו את ההליכון לחשמל ותבצעו הליכה קצרה של מספר דקות בלבד בכדי שהסיליקון ייספג בצורה שווה ונכונה. תזהרו לא להחליק!
  3.  טיפול תקופתי – אתם כבר רגילים להליכון שלכם ויודעים איך הוא צריך לעבוד כשהכל תקין. בכדי לשמור על בטיחותכם ועל אורך חיי המכשיר, חשוב שפעם בכמה חודשים תבדקו מספר דברים בסיסיים בכדי לוודא שאכן הכל פועל כשורה:

            א. לוח מקשים

            ב. יציבות הפאנל

            ג. ברגי פילוס

            ד. מרכוז רצועת הריצה

            ה. מתיחת רצועת ריצה.

            הפעולות האלה מצריכות קצת יותר ידע וניסיון, לכן מומלץ להתייעץ עם טכנאי הליכונים המקצועי שלנו לפני שאתם מתכננים לטפל במשהו חדש ולא ידוע בהליכון שלכם. זכרו, אנו כאן בשבילכם תמיד, גם במידה ואתם רוצים להתייעץ וגם במידה ואתם צריכים שרות אמין אצלכם בבית!

המשך
שלום!
לפרטים נוספים